Best Friends and Friendship Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Comments and Graphics - Friends Layouts - Photobucket

НА ВСИЧКИ МОИ ВИРТУАЛНИ ПРИЯТЕЛИ ЗА БЕЗЦЕННИТЕ ИМ УМЕНИЯ,ЗЛАТНИ РЪЦЕ И ГОЛЕМИ СЪРЦА С МНОГО ЛЮБОВ.......

Sunday, September 2, 2007

ПЪЛНЕНИ ТИКВИЧКИ С КАЙМА И СЪРМИ С ЛОЗОВИ ЛИСТА

MY MAM'S RECEIPTS
GEFULLTES ZUCCHINI MIT HACKFLEISCH
Сърмите с лозови листа може да се съчетаят с пълнени тиквички, а пълнените пиперки- с пълнени домати
продукти:
1/2 кг. кайма
5 малки тиквички
лозови листа
1глава лук
1 морков
копър
1к. чаша ориз
доматено пюре, червен пипер
пикантина
Каймата се омесва добре с всички добавки.Престоява половин час
да поеме добре от всичко.
Тиквичките се издълбават като цилиндър и с пълнят с каймата
Правят се сърмички с лозови листа и всичко това се слага
да ври. Отгоре се настъргва един домат, добавя се малко вода
и 6 с. л. зехтин.Варят се до омекване на продуктите
след което се запичат леко във фурната.
Поднасят се по желание с подлучено киело млеко.
Бон апети!

Това ястие е едно от любимите специалитети от кухнята на моята майка. В онези години
въобще не ми се налагаше да готвя.Майка ми беше Царицата-майка
в кухнята,а аз тогава нямах нито шанса нито желание да се боря за място
край печката.Като стара домакиня тя всичко готвеше 'на око",
"колкото поеме",на "вкус" но ставаха едни вкуснотии, кулинарни шедьоври, които се мъча да направя и да я достигна и аз днес.
Ако поне мъничко съм заприличала на нея ,ако съм взела зрънце от нейните умения,ако притежавам мъничко от нейните златни ръце,
значи съм постигнала нещо.
В памет на моята майчица.

No comments: