Best Friends and Friendship Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Comments and Graphics - Friends Layouts - Photobucket

НА ВСИЧКИ МОИ ВИРТУАЛНИ ПРИЯТЕЛИ ЗА БЕЗЦЕННИТЕ ИМ УМЕНИЯ,ЗЛАТНИ РЪЦЕ И ГОЛЕМИ СЪРЦА С МНОГО ЛЮБОВ.......

Thursday, October 18, 2007

ЕСЕННА РАПСОДИЯ







Дано да зърнете тук и катеричката














Винаги съм обичала есента с нейните оранжево-кафяво-жълто червени багри . Есенни цветове, цветове от дъгата, от слънцето без което не можем, без което няма живот. Късна есен – разнолика, волна и сърдита на моменти. Есента, която оцветява, но която и съблича прекрасната премяна от клоните на дърветата, за да ги подготви за зимен сън. Разголването не е толкова красиво, но и в него също има нещо емблематично. Разголването – символ на откровеността, когато заставаме без маска, без лъжа пред този, който не ни е безразличен... Есента те сюрпризира на всяка крачка. Я някоя гъбка, ще изникне пред погледа ти, подаваща се съвсем неочаквано от високи полуизсъхнали треви и сухите листа, я някоя слънчева полянка ще те приюти на припек в слънчевия ден..Така обичам есента!

Есента, в която се крие толкова красота и очарование, именно с багрите и цветността, която внася в живота ни.






Така обичам есента!

Вървя под жълтите дървета

ръцете ми берат цвтя,

ушите ми берат щурчета

Дора Габе


ДА СЪМ СЛЪНЧЕВО МОМИЧЕ





В дланите ми каца слънцето червено -

добро и светло, като гълъб ален,

то сгушва се усмихнато във мене

и пулсът ми запява в миг запален.


Аз искам слънце цял живот да имам

и дланите ми винаги да парят;

да нося дъх на слънце негасимо

и буйно да горя, да не догарям.





Петя Дубарова.

No comments: