Best Friends and Friendship Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Comments and Graphics - Friends Layouts - Photobucket

НА ВСИЧКИ МОИ ВИРТУАЛНИ ПРИЯТЕЛИ ЗА БЕЗЦЕННИТЕ ИМ УМЕНИЯ,ЗЛАТНИ РЪЦЕ И ГОЛЕМИ СЪРЦА С МНОГО ЛЮБОВ.......

Friday, October 26, 2007

ВИНЕН КЕБАП


Винения кебап го готвя почти като тас кебапа. Не съм привърженичка на това да се слага вино в ястието според мен променя вкуса и на мен специално не ми допада.Предпочитам виното да искри в чаша и да погасявам хапките с него. Харесвам вина с по сладък вкус. Но за това ще пиша някой друг път. Та да се върна към кебапа.Използвах свинско месо нарязано на хапки, добавих му вода и оставих да ври .Отпених го и малко преди да изври водата добавих масло + малко зехтин ,1 глава лук наситнена .1 морков на парченца, пиперка червена, малко броколи, доматено пюре, 1 настърган домат, черен пипер. Оставих малко да поври до омекване на зеленчуците,добавих малко вода в която бях разтворила един зеленчуков бульон и към 100 мл вино. Месото беше готово и оставих да покъкри още малко до сваряване и зеленчуците. Друга нещо , което не харесвам това е бахара или го ползвам толкова оскъдно , че не се чувства. Та за подправка във въпросното ястие използвах кимион (използвам го и в тас кебапа) сипах щедро смлян кимеон.И не запичам това ястие.Толкова за него Стана вкусно почерпете се виртуално.
За гарнитура направих пюре като сварих близо килограм картофи( те бяха толкова но изрязах част от тях защото не ми харесаха).Остана малко от бульона на картофите и след като ги смачках го смесих(бульона) с топло пр. мляко и добавих към картофите + големичко парче масло, черен пипер , сол. Повря малко на огъня,като го бърках непрекъснато. Стана гладко и вкусно.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.