Best Friends and Friendship Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Comments and Graphics - Friends Layouts - Photobucket

НА ВСИЧКИ МОИ ВИРТУАЛНИ ПРИЯТЕЛИ ЗА БЕЗЦЕННИТЕ ИМ УМЕНИЯ,ЗЛАТНИ РЪЦЕ И ГОЛЕМИ СЪРЦА С МНОГО ЛЮБОВ.......

Sunday, November 18, 2007

ДЕЦА ПИШАТ ДО БОГ


Латвийския писател Михаил Димов задал три въпроса за Бог на деца от 6 до 10 годишна възраст и събрал отговорите в книжка. Това е руския оригинал.
За какво би искал да попиташ Бог?

За какво би искал да помолиш Бог?

Какво би искал да разкажеш на Бог?


Защо нашите рани зарастват, а твоите не? Денис, 4 клас


Какво щеше да има на Земята, ако Адам и Ева не бяха нарушили Твоята заповед за ябълките? Валентин, 4 клас


В различните книги Тебе те описват по различен начин. Къде да намеря Твоя снимка? Пък била тя и допотопна? Рая, 3 клас


Защо по-рано зверовете са говорили, а сега не умеят? Ами спомни си, де, дори Змията е разговаряла с Ева. Ева, 3 клас


А ако всички хора попаднат в рая, ще стигне ли мястото за всички? Андрей, 3 клас


Каква марка е твоята кола? Божествена? Кузя, 4 клас


Дай здраве и щастие на мама, баба, чичо Федя, чичо Саша, чичо Боря и на другите ми бащи. Никита, 2 клас


Прощавай, Господи, аз заминавам за Израел. Много ми е тъжно да се разделям с децата и нашата Галина Михайловна, с Тебе. Аз бих те поканил на гости, но нали там говорят на иврит… Изя, 4 клас


Вчера научих страхотно поверие за Тебе: ако вие сте богати - това е от Бога, ако сте бедни - това ви води към Бога. Зорик, 4 клас


Хубаво Ти е на Тебе, Господи, с живия Висоцки общуваш.Рудик, 4 клас


Аз съм още малка, уча се в трети клас, грехове засега нямам, но се събират. Ева, 3 клас


По аналогия с предишно публикуваните отговори на деца на въпроси за Бог, има няколко подобни, но на тема

"Що е любов?".

Разликата е, че сега отговарят американчета.

Та на въпроса "Що е любов?" те отговарят така:


"Любов е когато майка ми прави кафе за баща ми и преди да му го даде тя си сръбва малко за да провери дали е достатъчно добро на вкус." Пени, 7 год.


"По време на моя рецитал по пиано стоях на сцената уплашена. Тогава погледнах към всички хора, които ме гледаха и видях татко да ми маха и да ми се усмихва. Той единствен правеше това. И аз престанах да се страхувам." Синди, 8 год.

"Любов е когато едно момиче си слага парфюм, а едно момче си слага одеколон след бръснене и когато излязат заедно се миришат един друг." Кери, 5 год.

No comments: